malinclaesson

Alla inlägg under juni 2010

Av malin claesson - 30 juni 2010 01:06

idag fick jag äntligen träffa josseposse inte setts på hur länge sen som helst:o
så vi drog till långsjön och sola o bada så tänkte vi grilla också men utan tändväska så gick ju allt åt helvete så slutatade med att vi fick käka kalla korvar med bröd men det satt fint i kistan ändå:)haha, nu sitter jag iaf hos josefine vi har nyss kollat på världens sorgligaste film:o redan glömt bort vad den hette men bra var den iaf nu ska vi väl fortsätta kolla film och ba chilla liteee har ju saknat min plutt såå:)
hörs väl någongång

 

Av malin claesson - 28 juni 2010 02:30

heeei klockan är halv tre och jag kollar på karlsson på taket:P:P ciiiao


coolchej på bilden...
 

Av malin claesson - 28 juni 2010 00:09

har legat och stekt vid camping nästan hela dagen med emelie ellen och charlie
vid sju drog vi och käka pirre sen satt vi oss vid kajen en stund sen tillbaka till camping och bada svinkallt vare verkligen så nu blire duschn på dirr:)
skön bränna iaf!!
 

Av malin claesson - 25 juni 2010 14:29

GLAD MIDSOMMAR ALLA

ska snart iväg till diana&tony där vi ska grilla med familjen också
sen senare ikväll ska jag ut och träffa ellen och några:)
hoppas på en bra midsommar iallafall!!!!!! seeeyaah



Av malin claesson - 24 juni 2010 21:58

solat nästan hela dagen och badade faktiskt i poolen 21grader och svinkallt vare:o
sen gick jag ut och träffa emelie lisa amanda och ellen vi satt i lekparken och chilla lite mycket trevlans sen åt jag faktiskt lite mat för första gången på tre dagar börjar ju gå riktigt bra.. nu väntar jag på att emelie ska packa klart så ska jag kanske gå ut och träffa henne en stund innan hon åker iväg hela helgen:)

Av malin claesson - 24 juni 2010 13:23

som ni ser inge svullet alls va? har vart ännu värre också så jävla skönt!
ska ut och sola nu en stund iallafall och knarka piggelin det ända jag kan käka just nu sen ska jag träffa emelie när hon kommer från stan vetej vad vi ska hitta på för skojsigt men adios amigos!

Av malin claesson - 22 juni 2010 17:43

jag och emelie åkte och pierca tungan idag.. s m ä r t a
 
blicken!!

Av malin claesson - 20 juni 2010 19:15

tänkte börja blogga igen får väl se hur det kommer gå haha!
emelie kom iaf till mig vid tre så proppa vi i oss massa våfflor och glass
sen kom lisa då kolla vi på det regnar köttbullar och hade det myssss
och filmen var inge sjukare haha, nu blire att åka och sola:) hörs!!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards