malinclaesson

Alla inlägg under mars 2011

Av malin claesson - 25 mars 2011 18:40

det går bra med mitt bloggande haha, skola idag som vanligt sen träffa jag linn
ett tag blev ju självklart en äcklig film så kan väl inte sova på tre veckor..
denna helg blir det iaf lurre så börjar väl med denna fredagskväll framför tvn
och massa mys med min älskade mamma och antagligen en del tjockande också:)
det var mycket jag hade och säga punkt och slut

 
meeeE and limpan chillar fritt xD^^:PpPp

Av malin claesson - 17 mars 2011 15:22

redan torsdag hur skönt? tog halv2 bussen hem idag och det är förjävla
skönt väder ute synd bara att de ska snöa imorn.. nu ska jag ringa och
försöka få ut empaaaan om hon kan dra sig från kim någongång och
imorn blir det andra sprutan mot livmoderhalcancer svimmar dirr längtar<3
3

 

Av malin claesson - 14 mars 2011 14:30

helgen spenderade jag med min fina vän linn naaaaaaajs de
kom iaf hem från skolan nyss så nu blir det kaffe&rederiet
och sen ut i det fina vädret som gillas starkt
!!!!


haha jag har hittat min tvilling trodde först att de var jag..läskigt
 

Av malin claesson - 12 mars 2011 16:02

äntligen vår och de tackar jag för:) så tog fram skinnjackan så gick jag till
willan och när jag kommer hem ser jag lilla jonathan på trappen som ville
att jag skulle hoppa studsmatta så hoppa med han två timmar eftersom att
han aldrig ville hoppa av haha och nu big brother och min fina godispåse här
brevid mig sen efter blir det nog ett fint besök med limpan kraaaaaaaaam

Av malin claesson - 10 mars 2011 18:28

har inte orkat blogga men iam back now men denna vecka har ju vart inte vart
helt underbar magsjuk och allt<3333 men igår gick jag hem till limpan så kolla
vi på blackout eller vad den hette men varnar mina känsliga läsare att ej kolla på
den de värsta jag sett i hela mitt liv och så ber vi väl för fullt att linn inte blev
smittad:)) och sen såg jag sista avsnittet av tre kronor när jag var sjuk och
det var det sämsta slutet jag någonsin vart med om jävla bajs serie.. men nu
får jag väl börja kolla på alla avsnitt av rederiet snacka om desperat tjej när
det gäller serier haha, ne nu blir de big brother sen hoppas på att emelies match
blir klar snabbt sen ska jag nog träffa henne en stund ciaaao amigos♥

 
tjaaaa upp och ner

Av malin claesson - 2 mars 2011 11:08

åkte på kryssning i söndags de va lite naajs sådär sen sov vi i eskilstuna från
måndag till tisdag så kom hem igår så sov jag bort nästan hela dagen var 7jävla
trött vakna väl runt 4 sen träffa jag mitt gulle emelie ett tag iaf trevligt varee som vanlig;)!! och nu ska jag dricka en kopp kaffe och äta frukost sen har jag lovat mamma att gå ut och gå med henne i det fiiiiiiiina vädret sen ska jag klicka hem massa kläder ye ohlalalalalalalalal vilken beautiful dag peeeeeeeaceout



bjuder på denna finaaaaaaaaaaa bild:))))

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards