malinclaesson

Alla inlägg under april 2011

Av malin claesson - 14 april 2011 17:02

idag fyller bästa emelie 17barre så grattis hjärtat och ha världens bästa dag!! iloveu
 

Av malin claesson - 10 april 2011 16:26

har bakat som en dåre hela dagen idag för imorgon kommer brudarna
och på tisdag kommer släkten eftersom att jag blir ett år äldre på tisdag:D
bara ett år kvar sen då.. och helgen har jag spenderat hos grannen och
hjälp till med alla barnen har ju blivit som ett litet dagis där inne haha
världens gulligaste så gör ju inte så mycket:)) och nu tänkte iallafall snillet
öppna matteboken och försöka att plugga lite sen slutar jag väl kvällen
med mitt älskade bigbrother som gör mina söndagskvällar värda;)
ps skriver för ofta ds
 
& här har vi världens nöjdaste klara efter ha ätit och spytt
ner nästan hela mig så somnade hon ju så fint:')))))

Av malin claesson - 1 april 2011 16:27

så vare fredag igen veckorna går förjäävla fort hinner tyvärr ikke med
och bloggen finns tyvärr ikke heller med på kartan så varför har jag kvar
den ens???? man vet ju aldrig när det kan dyka upp nå intressant om någon
månad eller så aja othilia dissa mig och va hemma idag så fick sitta själv
med cpklassen nära döden upplevelse vare kom iallafall hem för ett tag sen
också har mamma köpt ett par nya converse till mig gulli hon e då!! och så får
vise om det blir en vild kväll by surahammar eller fredagsmys framför talang..
peace out my friend & sakna mig inte för mycket
   beatuiful<33

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards