malinclaesson

Alla inlägg under augusti 2010

Av malin claesson - 27 augusti 2010 16:35

tjaaaaxPxP idag har va jag nära döden upplevelse...
gulliver satt inne i tåget så stog jag utanför och prata med han genom fönstret
så kommer köttnyllet josefin och verkligen smäller in mitt huve i det där glaset
och de ekade i hela tåget och mitt huve för den delen plus att jag har FETAST bulan i ansiktet nu och skämde ut mig för 100 persxD<33 tjill^^

& måste tacka alla 50 000 läsare för att ni älskar min bogg KRAM
PS hatar dig josefin DS
 


Av malin claesson - 26 augusti 2010 14:21

va ledig tisdag&onsdag chillade som aldrig förr:P:P:P
idag gjorde dom tydligen dom riktiga klasserna och SJÄLVKLART så kom jag ju i den underbaraste klassen eller ah...fast ne, 9 stycken som jag absolut inte känner har aldrig sett dom och vill absolut och känna dom eller se dom!! prata med dendär surkärringen till lärare och fick såklart inte byta så mamma ska väl ringa till rektorn imorn för jag går verkligen inte ett jävla år med några som jag inte känner, ajaaa nu väntar jag på snabba josefin vi ska kolla på irene huss sen ska jag bara tänkta på hur underbart det kommer bli imorn<333333
 
söt bild från soaren, momories never die

Av malin claesson - 23 augusti 2010 14:14

första dagen i skolan de känndes väl helt okej
bara att jag kom i största särklassen, haha!
men schemat är tjjj jjj jill
månadagar- 9-12
tisdagar- prao
onsdagar-prao
torsdagar- 9-12
fredagar 9-12
IHIIHIHHIHIHIHIHIIHHIHIIHIH

Av malin claesson - 14 augusti 2010 23:05

min sötboll

   

Av malin claesson - 8 augusti 2010 17:25

va på stan igår med mamma fick två par tröjor ett par byxor smink pafym och ett par leggins sen åt vi hongkong det var riktigt naaais,tack för allt mamma idag vaknade jag vid tre har bara legat i sängen och kollat oth har blivit beroende av den serien så tänkte fortsätta kolla hela kvällen:)  

Av malin claesson - 1 augusti 2010 00:52

nikkepikke tvingar mig att uppdatera får väl göra de:(är man storbloggare så är man.. men just nu sitter jag och lanar med josefine henke noah och jesper(H) ska köra fortet och gladiatorerna på blip hela natten så kan ju dom sitta vid sitt tråkiga cs tkr jag:) heedååå
 

Av malin claesson - 1 augusti 2010 00:27

99 frågor!
1. namn? - malin
2. ålder? - 16
3. Bor? - sura
4. Bor tillsammans med? - mamma,urban och josefine varannan vecka
5. Husdjur? - doggysar
6. Färg på ditt hus? - rött
7. När är du född? - 12 april 1994
8. Klass? - sommarlov, sen iv
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 om jag klarar iv ett år
10. Något jobb? - nepp
11. När ska du sova ikväll? - när jag blir trött
13. Duschat idag? - ah
14. Kramat någon idag? - ah
15. Pussat någon idag? - ah
16. Vad har du ätit? - taaaacos
17. Dagens klädsel? - tights och linne
19. Dagens snygging? - mikael persbrandt(K)
20. Dagens roligaste? - josefine
21. Har du många vänner? - kan aldrig ha för många
22. Hur många har du kysst? - håller säkert räkningen
23. Vem kramade du senast? - josefine
24. Hur många vill du ha sex med? - men haha?
25. Hur många har du kysst/strulat med idag ? - en
26. Hur många har varit otrogna med dig? - 2
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - fjortisbitchen- kom till sbacken och ta en cigg:)

FAVORIT:

31. Film? - beck:D:D:D:D:D
32. Låt? - never say never-justin bieber
33. Mat? - tacos & spicy hot
34. Dryck? - cola
37. Stad? - inte surahammar iaf
38. Land? - usa
39. Ämne i skolan? - inget

40. År? - 2010


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - josefine för hon sitter breve och har adhd
42. Personen du kysste? - josefine;)
43. Gången du spydde? - en vecka sen
44. Gången du grät? - i kolbäck kanske va en månad sen
45. Pizzan du åt? - käkar inte pizza, kycklingrulle(L)(L)
46. Gången du var i göteborg? - förra året
47. Gången du var i stockholm? tre veckor sen
48. Gången du var kär? - är de nu fast ah..
49. Gången du var hög? - aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - alla hos johan i kolbäck haha

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - inget
55. Singel eller upptagen? - spelar ingen roll
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli
59. Big brother eller paradise hotel? - big brother
60. Svart hår eller blont? - svart
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - kebab isf
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda 
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - alla bästa
71. Personer du hatar? - finns många..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - räknar jag lovar
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? vene
74. Glassar du ätit på en dag? vene
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - va på rix fm hehe
76. Gånger du haft minnesluckor? - några gånger
77. Piercingar har du? - två i öronen och en i tungan
78. Personer du saknar just nu? - 4
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 iaf


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - han
81. Ska du träffa imorgon? - josefine
82. Sjöng du senast för? - josefine haha
83. Hade du senast en msnkonversation med? - niklas
84. Spelade du tv-spel med senast? - daniel
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - han
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha finns många
87. Förtjänar att dö? - finns säkert nån
89. Vill du sova brevid inatt? - han

VAD:
90. Gör dig glad? - massa
91. Gör dig ledsen? - för mycket
92. Vad vill du helst göra nu? - åka utomlands
93. Önskar du att du slapp göra? - gå upp på morgonen vissa dagar
94. Vill du ha nu? - massa pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - inte mycket
96. Längtar du till?- tills jag åker utomlands(A)
97. Tycker du om dina betyg? - duger
98. Ångrar du i ditt liv? - mycket
99. Är det bästa som har hänt dig? - mycket

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards