malinclaesson

Alla inlägg under november 2010

Av malin claesson - 30 november 2010 21:33

praktik idag med åkte typ pulka hela dagen haha för kul vare
sen tog jag tåget till hallsta gick hem till robin en stund sen
gick vi över till bolti ett tag alltså dom två så jävla störda....
kom hem vid nio iaf och har snackat med josefin i tlfn sen dess
säger ba våran humor plus att jag e ledig imorn och torsdag
kan inte bli bättre ju!!!!
 

Av malin claesson - 29 november 2010 21:01

min bror kom och hämta oss från stationen och när vi var vid ishallen
så sladdar bilen så vi åkte fan fyra varv runt där mitt i vägen och jag
tror fortfarande jag har hjärtattack eller nå, värsta jag har vart om,haha!
just nu sitter jag iaf och tröstar mig själv med min tomtechoklad,julmust
andra avenyn och snacka med josefin i telefon och jag tkr jag är föjävla
duktig att göra alla saker samtidigt typ nobelpriset typ.
       

Av malin claesson - 29 november 2010 15:37

CHILLAAAAAAAR FÖRJÄVLAAAA MYCKET HOS SAAAAALLEBAAAALLE


ps salle tkr han e så jävla hot ds
 

Av malin claesson - 28 november 2010 15:29

just nu väntar jag på att min älsklingsflicka ska komma så
ska vi nog hitta på någonting blir nog film och massa mys:)!
och min mamma har nyss bakat lussebullar så nu ska jag
proppa i mig de och lite kaffe kan ju inte bli bättre och
idag har jag faktiskt skaffat skype.... ingeeeeee efter inte
nee nu jävlar ska det snackas på med min enda vän:( seeeya

     

Av malin claesson - 25 november 2010 21:32

kio har blivit nya poeten så han ville att jag skulle slänga upp
en riktigt vacker poet dikt som han har gjort till mig. så stolt kille


kolla in i mina ögon dem smälter i mitt hjärta av din blick
ropa inte mitt namn låt mitt hjärta få vila i frid i mitt hjärta
har du fastnat igen med dina underbara ögoooooooooon

(fick inte glömma dom dära tusen o;na)
du håller på att sätta mig på eld med tempraturen av din blick


har jag sagt till dig när jag kollar upp i himlen ser jag ditt namn?
det betyder du är hela min värd


lycka till med poet livet i fortsättningen......
 


Av malin claesson - 25 november 2010 15:28

kom hem från skolan för ett tag sen fick sluta tidigare för
robert blev magsjuk för fräscht och jag tror att mitt huve
kommer att spricka vilken sekund som helst sån härlig känsla
vill ba hoppa från tuppenbron eller nå.... nej nu ska jag lägga
mig i min älskade säng och fortsätta kolla på andra avenyn och
hoppas på att min älskade josefin tar och bli frisk till imorn, haaaido!
 


och varför är min mamma så normal?
 

Av malin claesson - 22 november 2010 22:23

 

Försökt ha huvet högt när det vart tufft för att inte gå under
Mamma fick en son som e en krigare i grunden
Förenade i slummen faller vi med flaggan på topp
Så när det e dags har vi gett vårt allt, känner ingen ångest för nåt
Dan då vi lyckas kommer när vi lyckas
Kommer våran lycka om vi bara lyckas
Men tiden e knapp man o vi sitter fast här
Här tills dess min tragedi i en melodi
Tugg på heltid gendish o en femma weed
Mina grabbar gör nåt större än bara glider
Om inte dom så är det jag med dom bredvid mig
Jag har din rygg oavsett broder du vet
Lojal linje röd 127 bitch!
Tillsammans slår vi alla ihop oss, stark med en röst
Det är inte svårt att se läs på mitt bröst
Det är Highwon brorsan!


Ljusen är tända för dom som har lämnat
Vår plats så snabbt gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras (trots allt!)
Jag känner mig inte ensam
Jag hoppas att vi träffas


Jag behöver endast de som har bränts fast
Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp
Vill dit de inget skitsnack
För jag vet att


Inget e sig likt, för allt är i förändring
Jag hoppas på ett bättre år men jag har ingen förväntning
För när saker går snett och tyngdlagen får rätt
Är vi tillbaks där på botten och undrar fan som gått snett
Ibland vill jag bara packa o dra
Ge mig av, lämna knaset som vi tacklar var dag
Ge mig svar varför är det så
Varför ska vi och de alltid säras åt
De får skattelättnad vi får mer bördor att bära på
Vi bär oss åt som vi bär oss åt för att få värde på
Tiden vi lever i och få nånting att glädjas åt
Så jag haffar nåt korkar upp och sveper
Lämnar verkligheten och gittar från planeten





Av malin claesson - 22 november 2010 16:48

-videon säger allt


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards